Buonos Dias - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van Annieke Raa - WaarBenJij.nu Buonos Dias - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van Annieke Raa - WaarBenJij.nu

Buonos Dias

Blijf op de hoogte en volg Annieke

24 Juli 2012 | Venezuela, Ciudad Bolívar

Buonos Dias,

Onze eerste weblog vanuit Venezuela! Het is hier super!!

Zondagochtend zijn we vertrokken, Jorine en Lieke hebben ons naar Dusseldorf gebracht. Vanaf daar zijn we naar Madrid gevlogen. We hadden een overstap van 23 uur, dus mooi de tijd om Madrid te bekijken.
We hebben nog redelijk wat gezien: het Prado, Retiro Park, het paleis. Op plaza Mayor hebben we s avonds heerlijk spaans gegeten: tapas en sangria. Mjam!

Maandag was een dagje reizen. Het begon met de trein naar het vliegveld, vervolgens de hele dag in het vliegtuig (9 uur). Met de taxi zijn we naar het busstation gegaan. Wij ons eerst afvragen waarom het zo duur was, maar het bleek 2,5 uur te zijn met de taxi!! We zijn met de nachtbus naar Ciudad Bolivar gegaan, hier waren we vanmorgen om half 9. We hebben nog verbazend goed geslapen in de bus!

Tot nu toe bevalt het ons prima, het is hier regenseizoen maar daar hebben wij nog niks van gemerkt. Voorlopig zweten we ons kapot :-) We hebben een zeer relaxt hostel. Tot nu toe bijna geen andere toeristen tegen gekomen, schijnt qua toerisme niet heel goed te gaan hier (vanwege de slechte wisselkoers, de economische crisis en de olympische spelen konden ze ons vertellen...)

Morgen vertrekken we voor een 3 daagse trip naar de Angel Falls, de hoogste watervallen ter wereld. Wij hebben er zin in :-)

Liefs vanuit Venezuela!!
Daan en Annieke

• 25 Juli 2012 - 09:16

Marloes:

Klinkt als een goed begin, geniet ervan!

• 25 Juli 2012 - 09:32

Lindy & Thijme:

Als zelfs het toch altijd vervelende reizen zo goed bevalt moet het wel helemaal goed komen met jullie reis! Veel plezier bij de watervallen. Knuffel van ons!

• 25 Juli 2012 - 19:40

Aartje:

Hoogste watervallen van de wereld? Klinkt super!! Veel Plezier en geniet ervan! xxx

• 25 Juli 2012 - 22:46

Bomma:

Goed begin is het halve werk. Dat belooft dus nog wat. Morgen een speciale dag,we denken aan jullie. Morgenavond naar Koen. Tot......tot

• 27 Juli 2012 - 21:20

Martijn:

Die 23 uur Madrid was geen straf dus :). Mooi dat jullie Caracas snel ontvlucht zijn, en inmiddels ook vast wel wat toeristen gezien... Ben benieuwd hoe de Angel Falls zijn bevallen!!

Veel plezier daar!

Annieke

Afgelopen jaren heb ik verschillende reizen gemaakt. In Ghana en in Tanzania heb ik 7 maanden vrijwilligerswerk gedaan: http://annieketr.reismee.nl/ Ook is op deze site de reis met m'n zus naar Cambodja te lezen. Ook de avonturen in Venezuela en Colomia zijn hier te lezen.... En wat de volgende reis is: verrassing!

Actief sinds 04 Jan. 2009