Het laatste stukje... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annieke Raa - WaarBenJij.nu Het laatste stukje... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annieke Raa - WaarBenJij.nu

Het laatste stukje...

Blijf op de hoogte en volg Annieke

21 Augustus 2012 | Nederland, Zwolle

Hola!

Nog even een klein stukje van onze reis om het verhaal af te maken :-).

Donderdag zijn we naar Bogota gevlogen met een splinternieuw vliegtuig. Leuk wat ze allemaal verzinnen, ook de wereld aan muziek, series en spelletjes.

In Bogota zijn we met het bussysteem naar het centrum gedaan. Dat was een hele uitdaging. Het bussysteem is een metronetwerk, speciale busbanen etc. Dagelijks vervoert dit systeem 1 miljoen mensen... Over het algemeen waren deze bussen bom en bom vol, je had geluk als je mee kon... En daar moesten wij dus bij in met onze grote rugzak op! Maar het is goed gekomen :-)

Donderdagmiddag zijn we naar het goudmuseum geweest, "het" museum van Colombia. Wij waren met een half uurtje uitgekeken... Niet helemaal voor ons bestemd ;-) Verder lekker in de stad geslenterd, leuke pleintjes, mooie gebouwen etc.

Vrijdag zijn we met een kabelbaan naar het hoogste punt gegaan en hadden we een mooi uitzicht over de stad. 's Middags zijn we naar een andere buurt gegaan, een buurt met enorme shoppingmalls!! Echt enorm!! (Wat wij ons afvragen... Waarom kennen we dat niet in Nederland?)

Owja niet onbelangrijk om te zeggen, Bogota ligt op 3000 meter hoogte. Best bijzonder om de wolken om je heen te zien, veel lager dan normaal. En... 3000m betekent tussen de 10 en 15 graden. (En in ons geval ook nog eens regen...)

En dan tot slot zaterdag en zondag... Zitten, wachten, liggen, proberen te slapen, zitten, wachten... En zondagavond waren we weer in Düsseldorf waar Jorine ons heeft opgehaald :-) Nu hebben we enigszins een jetlag... Zo zijn we vannacht de half nacht wakker geweest en zijn we overdag moe. Hopelijk is t snel weer beter :-)

Wij hebben een fantastische reis gehad, en hebben veel nieuwe indrukken op gedaan. We hebben er zeker van genoten :-)

Liefs van ons,
Daan en Annieke

Ps We hebben in totaal 1600 foto's, we zullen jullie t niet aan doen om ze allemaal te bekijken. Fotoalbum is in de maak, kom maar snel kijken :-)

Annieke

Afgelopen jaren heb ik verschillende reizen gemaakt. In Ghana en in Tanzania heb ik 7 maanden vrijwilligerswerk gedaan: http://annieketr.reismee.nl/ Ook is op deze site de reis met m'n zus naar Cambodja te lezen. Ook de avonturen in Venezuela en Colomia zijn hier te lezen.... En wat de volgende reis is: verrassing!

Actief sinds 04 Jan. 2009