Soo-a s'day (Hallo in Khmer!) - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annieke Raa - WaarBenJij.nu Soo-a s'day (Hallo in Khmer!) - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annieke Raa - WaarBenJij.nu

Soo-a s'day (Hallo in Khmer!)

Door: Annieke en Lindy

Blijf op de hoogte en volg Annieke

23 April 2011 | Cambodja, Khett Siem Reab

Onze eerste weblog uit Cambodja....

Zoals jullie op facebook hebben kunnen lezen hadden we een prima vlucht. We hadden het vroeg opstaan te pakken want vanmorgen begon onze dag om 5.15! We gingen met de tuktuk naar Ankor Wat, één van de zeven wereldwonderen. Daar hebben we de zon in een paar minuten zien opkomen.. Erg mooi! We hadden het nog bijna gemist omdat we een deel van de tempel aan het bekijken waren. Gelukkig waren er genoeg Japanners die 'ooh en aah' riepen. Gelukkig toch nog alles gezien :-) (verder is het trouwens erg rustig, niet veel toeristen..)

De rest van de dag zijn we tempel in, tempel uit gelopen. Sommigen erg mooi en bijzonder, anderen wat minder (lees: "weer een hoop stenen"). We hadden vandaag onze eigen tuktuk driver, erg relaxed!

Het is hier echt snik heet en plakkerig, dus de douche net voelde heerlijk!! Vandaag ook een fikse regenbui van 50 minuten gehad. Gelukkig zaten we (bijna) droog in één van de tempels. We zullen zien hoe het morgen zal zijn.

Morgen wagen we ons op de fiets naar de tempels. Vast een heel avontuur. We houden jullie op de hoogte.

Liefs,
Lindy en Annieke

ps we gaan nu de Dr. Fish massage uitproberen.... later meer ;-)

• 23 April 2011 - 13:10

Mama:

Hallo dames....
    Wat leuk om al weer iets van jullie te horen (en heel veel dank voor de leuke post die we kregen..geinig, die kaarten).
    Ik heb jullie bericht meteen geprint om mee te nemen naar oma morgen.
    Het is hier ook stralend weer, lig in de bikini buiten te lezen: heerlijk!!

tot een volgend bericht,
    knuffel,
    mama

• 23 April 2011 - 18:28

TanteLie:

Ben bijijijna jaloers... ware het niet dat ik in mijn eigen tuintje in mijn eigen nieuwe bikini in de zon lag te lezen. En te dutten in de hangmat. Sophie dutte in een stoel en Isabelle... tja, 3x raden.... :-)
    Leuk, meiden, dat jullie alweer zo druk aan het bezichtigen zijn geslagen!

banlaèng! (haha, zoek maar op!)

• 23 April 2011 - 19:05

Lieke:

Oeoeooeh leuk om al zo snel wat van jullie te horen!
    Klinkt nu al erg relaxed (ondanks vroeg opstaan) en als een gave ervaring! Ben benieuwd hoe zacht jullie voetjes nu zijn? ;)
    Ik heb vandaag gewerkt, maar morgen ga ik ook lekker van het zonnetje hier genieten!
    Knuffel en liefs!

• 23 April 2011 - 19:08

Lois:

Klinkt allemaal als weer een nieuwe ervaring en puur genieten! heerlijk! heel veel plezier en morgen ga ik ook weer van de zon genieten! X

• 23 April 2011 - 19:40

Linda:

Eeey meid!!
    dr fish! hahahahahahhaha lachen!!!! (heb ik toen in ieder geval gedaan)
    geniet komende week nog maar lekker!!! en word maar een beetje bruin voor mij.. (graag afleveren na terug komst!!)

Kusss

• 25 April 2011 - 18:06

Aartje:

Haha gelukkig waren de japanners er nog :P Klinkt allemaal super leuk! xxx