Hangmat en strand :-) - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Annieke Raa - WaarBenJij.nu Hangmat en strand :-) - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Annieke Raa - WaarBenJij.nu

Hangmat en strand :-)

Door: Annieke en Lindy

Blijf op de hoogte en volg Annieke

05 Mei 2011 | Cambodja, Preah Seihanouk

Hallo allemaal,

Sinds we uit Phnom Penh weg zijn hebben we alweer veel meegemaakt! De laatste weblog om jullie nog even jaloers te maken (daarna doen we dat graag met verhalen en foto's in het echt ;-) ).

Vanuit Phnom Penh zijn we naar de kust gegaan, Kep. In Kep hadden we een super relaxt hostel! Bungalowtje met uitzicht over zee, zwembad, eigen veranda, en... een eigen hangmat!!! Jullie snappen wel wat we veel gedaan hebben ;-)
Ook hebben we nog een stukje gefietst, heuveltje op bleek heel lastig want het was snikheet! Kep staat bekend om de crabmarket (en crab statue! haha), dus daar hebben we een poosje zitten kijken.

Dinsdag zijn we doorgegaan naar Kampot. Een schattig stadje. Vanaf hier hebben we grotten bezocht. Uiteraard met een tempel... alles heeft hier tenslotte een tempel! We deden erg moeilijk, op handen en voeten klommen wij tussen de rotsen door omhoog. Met behulp van een aantal kinderen kwamen we bij de tempel uit en wat zagen we daar: een trap! Haha, zo kon het dus ook!

Nu zitten we in Sihanoukville, een wat drukkere strandstad. Ons hostel ligt aan een verlaten strand en heeft een prachtig uitzicht over zee. (Helaas mist de hangmat deze keer!).
Vandaag zijn we de hele dag op zee geweest duiken en snorkelen. Was erg leuk om te doen, weer mooie vissen gezien :-).
Morgen nog een laatste dagje relaxen en dan vertrekken we zaterdag vanaf hier naar het vliegveld om weer naar jullie toe te komen.

Tot snel!

Dikke knuffel,
Lindy en Annieke

ps veel plezier bij het bevrijdingsfestival!

• 05 Mei 2011 - 15:27

Wil En Theo:

we zijn stik jaloers op jullie. strand, uitzicht op zee, snorkelen etc. nog lekker crab gegegeten? nog 2 dagen dus en dan weer naar huis. geniet nog even lekker van de laatste momenten daar en voor daarna een goede vlucht terug.
    tot gauw.
    knuffels.

• 06 Mei 2011 - 19:29

Sophie:

Klinkt heel leuk allemaal zeg!
    Ik ben jaloers, het klinkt als een echt mooie reis! Ik ben benieuwd naar alle foto's en verhalen in het echt, snel een nichtjesdagje doen weer? ;)
    Goede terugreis morgen hè!
    Dikke kus, jullie nichtje

Annieke

Afgelopen jaren heb ik verschillende reizen gemaakt. In Ghana en in Tanzania heb ik 7 maanden vrijwilligerswerk gedaan: http://annieketr.reismee.nl/ Ook is op deze site de reis met m'n zus naar Cambodja te lezen. Ook de avonturen in Venezuela en Colomia zijn hier te lezen.... En wat de volgende reis is: verrassing!

Actief sinds 04 Jan. 2009